Het kan soms voorkomen dat u een andere wijn heeft ontvangen dan degene die u oorspronkelijk hebt besteld. Dit kan gebeuren door wijzigingen in het etiket van de wijn of een onopzettelijke fout tijdens het inpakken van uw bestelling.
Maar geen zorgen, we helpen u graag verder. Als het een gevolg is van een verpakkingsfout, vragen we u vriendelijk om contact op te nemen met onze toegewijde klantenservice. Ze zijn er om u te assisteren en zullen u begeleiden bij het oplossen van dit probleem.
In de meeste gevallen kunnen we, zodra de situatie is geverifieerd, de juiste wijn naar u verzenden. Soms kan het echter nodig zijn om de verkeerd geleverde wijn terug te sturen voordat we de correcte wijn kunnen versturen. Maak u geen zorgen, onze klantenservice zal u voorzien van alle benodigde informatie en u stap voor stap door het retourproces begeleiden. We zorgen ervoor dat u de wijn krijgt die u verlangt!
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.